Inschrijven bij Apotheek Zundert
Inschrijven
Wilt u zich inschrijven bij Apotheek Zundert? Kom dan langs bij Apotheek Zundert of neem telefonisch contact met ons op.
Als u voor de eerste keer medicijnen bij Apotheek Zundert komt halen, hebben we gegevens van u nodig zoals naam, adres, geboortedatum, verzekeringsgegevens (pasje), maar ook specifieke informatie wat betreft medicatie die u al in gebruik heeft, andere aandoeningen en allergieën.
In de apotheek krijgt u van ons een welkomstenvelop mee met daarin de informatie over onze apotheek en de inschrijvingsformulieren. Graag per gezinslid een inschrijfformulier volledig invullen.
Daarnaast vragen wij u toestemming te geven voor:
- de uitwisseling van uw gegevens met andere zorgverleners (b.v. met dienstapotheek, huisartsenpost, of ziekenhuis)
- het opvragen van laboratoriumwaarden
Deze gegevens hebben we nodig om te zorgen voor een juist en veilig gebruik van medicatie. Dit noemen we medicatiebewaking.
Medicatiebewaking
In Apotheek Zundert zijn we doorlopend bezig om te controleren of medicatie juist en veilig door onze klanten gebruikt kan worden.
Zo controleren we of:
- de doseringen geschikt zijn voor u
- de nieuwe medicatie samen gebruikt kan worden met andere geneesmiddelen die u gebruikt
- de medicatie gebruikt kan worden bij andere aandoeningen die u mogelijk heeft
- er een allergie voor de voorgeschreven medicatie is
Wij willen daarom ook graag van u weten of u allergieën of andere aandoeningen heeft. Gebruikt u meerdere geneesmiddelen, dan vragen we uw toestemming een overzicht bij uw oude apotheek op van de medicatie die u reeds in gebruik heeft.
Wijzigingen doorgeven
Wanneer er zaken wijzigen in uw gegevens, dan horen wij dit graag van u.
Denk hierbij aan wijzigingen in contactgegevens, verhuizing, een geboorte, maar ook wijzigingen in uw medicatie, allergieën, andere aandoening waar wij rekening mee moeten houden, etc.
U kunt deze wijzigingen telefonisch of aan de balie doorgeven. Ook kunt u het formulier op deze website invullen.